Terugroepactie Kampen

1661

Kampen Marketing roept alle bezoekers aan de Internationale Hanzedagen dringend terug. De bezoekers kunnen ernstige heimweestoffen aan de hartelijke Hanzestad bevatten. Deze terughaalactie betreft alle personen die de stad Kampen hebben bezocht in de periode van 15 tot en met 18 juni 2017. Als u behoort tot een van deze personen, wordt u dringend aangeraden de ansichtkaarten met de tekst ‘Tot ziens in Hanzestad Kampen!’ per post te versturen aan een vriend, kennis of andere relatie die u na 18 juni wenst te ontmoeten in Kampen. Een postzegel is nodig, vermeldt a.u.b. ook uw naam en telefoonnummer. U ontvangt dan een passende ontvangst in een van de horecagelegenheden in de stad. Voor vragen over deze terughaalactie kunt u contact opnemen met de Kampen Marketing Consumentenservice via telefoonnummer 06-17453490 of

r.********@ka*************.nl











.

Producten
De stichting Kampen Marketing heeft duizenden ansichtkaarten met de tekst ‘Tot ziens in Hanzestad Kampen!’ gemaakt. Deze gratis kaarten worden uitgedeeld bij diverse Tourist Infopunten tijdens de Internationale Hanzedagen. Hiermee worden bezoekers aan het evenement verleid terug te komen naar de stad. Op de achterkant staat daarom ook de tekst ‘beste …, laten we weer eens afspreken in Kampen! Bijvoorbeeld op … rond … uur bij: …’

Waarschuwing
De terughaalactie met ansichtkaart is mede mogelijk door sponsoring van horecaondernemers en anderen die graag willen dat de bezoekers (weer) bij hen in de zaak komen of in ieder geval een herhaalbezoek aan Kampen brengen. Onder meer De Eenhoorn, café De Unie, HEMA, Moods & Roots, Kerst in Oud Kampen en de Stadskazerne doen mee. Bij voldoende enthousiasme van andere ondernemers uit de stad overweegt Kampen Marketing een herdruk.

Consumentenservice
Voor de citymarketingorganisatie van Kampen bestaan de Hanzedagen uit voorpret, pret en napret. Nu hebben we nog voorpret en wordt in binnen- en buitenland het evenement gepromoot. Tijdens de Hanzedagen zelf worden de bezoekers hartelijk ontvangen. En als de bezoekers weer naar huis gaan, wil Kampen Marketing hen graag verleiden nog eens terug te komen naar de stad. De ansichtkaartenactie is onderdeel van die campagne.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

GEEF JOUW REACTIE
GEEF JOUW NAAM OP