Kampen Marketing wil grootste citymarketingorganisatie worden

372

Kampen Marketing, de organisatie die mensen wil verleiden om te kiezen voor Kampen, heeft een vacature op internet gezet voor 52.000 nieuwe collega’s. Daarmee zou het de grootste citymarketingorganisatie van Nederland worden.

Gastheren en gastvrouwen
De nieuwe ‘parttime citymarketeers’ van Kampen zijn nodig om invulling te geven aan de ambitie van Kampen om een hartelijke Hanzestad te zijn. Hun werk zal namelijk vooral bestaan uit het gastvrij ontvangen, informeren en helpen van bezoekers, nieuwe bewoners en bedrijven. Bijvoorbeeld tijdens evenementen zoals Sail Kampen, maar ook door nieuwe inwoners een rondleiding door de gemeente te geven.

Vacature
Kampen Marketing is op zoek naar mensen die andere mensen willen helpen, mensen die de trots op hun stad willen delen en mensen die het leuk vinden om Kampen te promoten. De vacaturetekst is niet alleen online gezet op www.kampenmarketing.nl, maar ook gedeeld op landelijke vacaturesites zoals Jobbird en Indeed, want ook oud-Kampenaren en andere enthousiastelingen over Kampen zijn welkom. Ter ondersteuning bij de werving en selectie van kandidaten is het gerenommeerde bureau Werkis uit Kampen ingeschakeld.

Arbeidsvoorwaarden
De citymarketing organisatie keert geen salaris uit, maar de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn volgens Kampen Marketing meer dan marktconform inclusief een kennismakingsgesprek met o.a. de burgemeester en de directie van Kampen Marketing, een inwerkprogramma bestaande uit 3 sessies over gastheerschap, praktische vaardigheden en de stad en een training om Kampen ook online te promoten. Als dienstkleding worden een ‘ik ben een echte Kampen promoter’ trui en ‘trek maar aan mijn jasje’ windjack beschikbaar gesteld.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

GEEF JOUW REACTIE
GEEF JOUW NAAM OP