Vanaf 2 september 2019 is Talentem ook actief in Kampen. Talentem, met het hoofdkantoor in Zwolle en werkend vanuit diverse locaties in Nederland, biedt 18 jaar aan kennis en ervaring met talenten. Talentem helpt organisaties met: assessment, recruitment, interim HR en interim Finance.
Kamper ondernemer en eigenaar van Talentem Marcel Tillema is blij en trots dat zijn bedrijf nu ook actief is vanuit zijn woonplaats Kampen.
Tillema over Talentem: “Wij werken niet voor ons eigen belang, maar voor de optimale klantbeleving van onze klanten, door met elkaar samen te werken. Bij Talentem zien we het als een ambacht om te helpen bij het zoeken, vinden en het ontwikkelen van mensen en organisaties. Dit doen wij door een excellente prestatie te leveren. En dit alles vooral met veel enthousiasme, humor, lol en werkplezier.”
Tillema verder: “Bij Talentem houden we van mensen die hun talenten willen benutten en ontwikkelen. Immers: ieder mens is uniek gemaakt en heeft een doel en een taak op aarde. Een bepaald talent. De ene mens heeft meer talenten dan de ander, dat is niet erg, iedereen is uniek! Wij zien het als een ambacht om te helpen bij het zoeken, vinden en het ontwikkelen van mensen en organisaties.”
Talentem is in Kampen gevestigd aan de IJsselkade 60. www.talentem.nl
Marcel Tillema is zijn carrière begonnen in de sales en heeft operationele- en leidinggevende ervaring opgedaan bij diverse FMCG- en dienstverlenende organisaties zoals de STER (Stichting ether reclame), L’Oreal, NIVE (vereniging voor managers), Mind Emotion (voorheen Randstad opleidingen) en GTS Telecom.
Sinds 2001 is Marcel werkzaam in de interim-, assessment- en recruitmentbranche. Hij is een aantal jaren werkzaam geweest als consultant bij Velde Groep. In 2005 is Marcel gestart met CommaSelect werving en selectie en assessment. Na de fusie in 2007 van CommaSelect en NCP Personeelsmanagement is hij vanaf 2007 tot en met 2018 directeur geweest van de NCP Groep. In december 2018 is hij met Talentem gestart.
Zijn doel met Talentem is om, zoals hij het zegt: “Klanten blij maken!” Hoe? Door met een kwalitatief zo perfect mogelijke dienstverlening ‘gewoon’ je uiterste best te doen om voor je klanten het beste te regelen.