Emiel Kuijpers nieuwe Citymarketeer voor Kampen

238

logo KampenEmiel Kuijpers is per 1 augustus jl. gestart als de nieuwe Citymarketeer voor Kampen. Michel Buhrs heeft zijn kwartiermakerschap goed afgerond. De strategie is bepaald, bestuurders van Kampen Marketing zijn aangetrokken en verschillende campagnes zijn gevoerd.

Met de komst van Emiel kan de vervolgstap gezet worden. Emiel heeft voorheen vier jaar gewerkt als Citymarketeer in Bergen op Zoom en heeft verder onder meer ervaring opgedaan op de Brabantse Wal, Moerdijk, Goeree-Overflakkee, Etten-Leur en Leidsche Rijn.

Emiel zal verantwoording afleggen aan het bestuur van de Stichting Kampen Marketing die momenteel opgericht wordt. Frans Holleman, voorzitter van de stichting: “We zijn blij met de komst van Emiel. Als bestuur hebben we er alle vertrouwen in dat we met Emiel een professioneel vervolg kunnen geven aan de ingeslagen weg.”

Emiel Kuijpers ziet deze nieuwe functie als een grote uitdaging en heeft er veel zin in. Emiel: “Er is uitstekend voorwerk gedaan en met de oprichting van de Stichting ligt er een uitstekende basis om deze aantrekkelijke Hanzestad nog beter op de kaart te zetten. Hiermee willen we de economie in Kampen verder stimuleren waardoor het voorzieningenniveau, zoals winkels, onderwijs, sport e.d. op peil gehouden kan worden.” Emiel, die voor twee dagen per week is aangesteld, kijkt uit naar de samenwerking met de verschillende organisaties instellingen en inwoners in Kampen. “Citymarketing doe je immers niet alleen. Ik zal dan ook zeker bekijken waar ik bestaande ideeën kan faciliteren en waar mogelijk nieuwe ideeën kan stimuleren in de stad.”

Een van de belangrijkste pijlers wordt de binnenstad. Emiel: “Een bruisende binnenstad is voor iedere stad van groot belang. Het is niet alleen het visitekaartje van de stad, het zorgt ook nog eens voor veel werkgelegenheid.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

GEEF JOUW REACTIE
GEEF JOUW NAAM OP