Rabobank IJsseldelta draagt de samenleving een warm hart toe en ondersteunt veel verenigingen en stichtingen in de regio met de Rabobank Clubkas Campagne. De basisgedachte van de campagne is dat klanten van de bank inspraak hebben op de verdeling van een gedeelte van de winst van de bank. Deze winst vloeit zo terug naar het lokale verenigingsleven. Dit jaar verdeelt de bank ruim 100.000 euro onder stichtingen en verenigingen.
Alle verenigingen en stichtingen die voldoen aan de voorwaarden zijn uitgenodigd om deel te nemen aan de campagne. In 2018 was de Rabobank Clubkas Campagne een groot succes. 91 verenigingen en stichtingen uit de regio namen deel. Verenigingen en stichtingen kunnen zich nu al inschrijven. Inschrijven kan tot en met 3 september via de website rabo.nl/ijsseldelta/clubkas.
Ruim 100.000 euro
Ook dit jaar stelt de bank een bedrag van ruim 100.000 euro beschikbaar voor de Clubkas Campagne. Klanten van Rabobank kunnen vanaf 15 maart hun stem uitbrengen op de vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. Daarnaast worden er bonusprijzen uitgedeeld.
Stemmen werven
Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld deze krijgt. Het is dan ook in het belang van de vereniging of stichting om zoveel mogelijk stemmen te werven.
Meer informatie
Meer informatie over de Rabobank Clubkas Campagne en aanmelden om deel te nemen kan via de website van de bank. Via rabo.nl/ijsseldelta/clubkas kan een stichting of een vereniging zich inschrijven voor een info avond in Hattem, Kampen, Genemuiden of Zwolle. Inschrijven voor de campagne kan ook via deze website.