Op 6 mei is het nog precies 40 dagen voor de Internationale Hanzedagen in Kampen van start gaan. Om zoveel mogelijk mensen hier naartoe te halen hebben Gemeente Kampen en Kampen Marketing een ambassadeurscampagne gelanceerd. Iedereen die zich betrokken voelt bij dit spektakel kan helpen om reclame te maken. Op www.hanze2017.nl staat een gratis toolkit klaar met foto’s en labels om onder je e-mails te plaatsen.
Ambassadeurs
Iedereen die betrokken is bij de Internationale Hanzedagen (als deelnemer, sponsor of ambassadeur) kan op de website labels en ander promotiemateriaal downloaden om daarmee te laten zien dat men de Hanzedagen een warm hart toedraagt. Niet alleen grote sponsors zoals de Rabobank en het Waterschap Drents Overijsselse Delta, maar ook binnenstadsondernemers, sportverenigingen en alle andere Kampenaren worden uitgenodigd mee te doen.
Hanzedagen menu’s
Speciaal voor ondernemers heeft de organisatie verschillende templates ontwikkeld. De uitdaging aan ondernemende Kampenaren: bedenk leuke acties rondom de Hanzedagen en profiteer optimaal van het evenement. Zo zijn er templates voor een Hanzemenu, een drankenkaart of een actie. De templates mag iedereen vrij gebruiken en kun je zelf invullen met je boodschap.
Voorpret
Maandelijks organiseert Kampen Marketing een koffiemomentje om iedereen die bijdraagt aan de promotie van de stad bij te praten. Afgelopen week stond in het teken van de Hanzedagen en werden alle bekende ambassadeurs alvast in het zonnetje gezet. Samen maken ze het evenement mogelijk. Met hen en alle anderen die mee willen doen bouwt Kampen Marketing de voorpret voor de Hanzedagen verder op. De citymarketingorganisatie nodigt alle betrokkenen uit om ook na te genieten tijdens het Kampen Marketing Koffiemomentje op 3 juli a.s. om 9.00 uur in De Eenhoorn.