NAUPAR verbindt tijdens Hanzedagen

299

De 37-ste editie van de Hanzedagen vindt van 15 tot en met 18 juni plaats in Kampen. Tijdens het evenement, waar meer dan 300.000 bezoekers worden verwacht, speelt NAUPAR een belangrijke rol. ‘Water verbindt. Aan boord van onze schepen kunnen mensen de Hanzedagen op een unieke manier beleven’, aldus Pouwel Slurink, directeur van het nautische bedrijf.

NAUPAR is in Kampen aanwezig met veertien traditionele zeilschepen. ‘Voor iedere gelegenheid bieden wij een passend schip’, zegt hij. NAUPAR staat voor nautische partners, waarvan Hanzestad Compagnie uit Kampen een onderdeel is. Het bedrijf heeft meer dan 40 jaar ervaring in relatiemarketing en nautische evenementen.

Het Hanzeverbond is ontstaan uit de samenwerking tussen kooplieden en groeide in de 14de en 15de eeuw uit tot een machtige economische factor. Hanze staat dus voor handel drijven. ‘Vandaag de dag gebeurt dat nog steeds, onder andere op onze schepen. NAUPAR organiseert relatiedagen, netwerkevents, zakelijke borrels, lunches of diners. Ook is het mogelijk om met zakenrelaties een cruise over de IJssel te maken of te overnachten in sfeervol ingerichte kajuit.’

Een groot aantal regionale bedrijven heeft tijdens de Hanzedagen voor de gehele periode diverse schepen afgehuurd. Zij organiseren er een netwerkevent met een borrel, lunch of diner.

Ook individuele bezoekers weten de authentieke schepen te vinden. Er wordt al druk gereserveerd voor de lunch Cruise en de BBQ Cruise over IJssel. Deze zijn speciaal voor de Hanzedagen samengesteld. Onder het genot van een drankje, lunch of barbecue ontdekken zij de IJsseldelta.

Kampen is van 15 tot en met 18 juni het bruisende middelpunt van allerlei festiviteiten en netwerkbijeenkomsten. Op vrijdag 16 juni vindt in de stad het Hanzecongres plaats, waar honderden bestuurders, ambtenaren en ondernemers uit heel Europa op afkomen. Het thema is ‘Water verbindt’. Het Hanzeverbond bewijst dat als geen ander: al eeuwenlang verenigen, verrassen en versterken de Hanzesteden elkaar.

‘NAUPAR, specialist in onder andere relatiemarketing en nautische evenementen, levert graag een bijdrage aan dit mooie evenement’, besluit Pouwel Slurink.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here