NCP HRM IJsselmuiden levert maatwerk

Ingezonden bericht

357

NCP HRM is in 1974 opgericht als platform vanuit het VNO voor MKB ondernemers die ondersteuning nodig hadden op het gebied van HRM activiteiten. NCP HRM werkt met passie, plezier en zingeving aan het verder brengen van organisaties in een snel veranderende wereld.

In 2012 zijn de aandelen van NCP HRM gekocht door IJsselmuidenaar Willem Rietberg. NCP HRM heeft de afgelopen jaren met name gewerkt aan de volgende zaken: Leiderschap en strategische advisering, assessments, recruitment, bemiddeling in interim HR functies en de coaching en training van management. De Erasmus Universiteit Rotterdam heeft in 2019, in opdracht van het blad Management Team, onafhankelijk onderzoek gedaan naar de beste bedrijven van Nederland. Het onderzoek heeft uitgewezen dat NCP HRM op basis van de volgende vier punten tot het tweede HRM bureau van Nederland is verkozen door de onderzochte bedrijven en overheidsinstellingen.

–          Aanbeveling door klanten

–          Klantgerichtheid

–          Kwaliteit

–          Product leadership

Eigenaar Willem Rietberg: “Drie jaar geleden heb ik een strategiewijziging doorgevoerd bij het onderdeel assessments, waardoor onze dienstverlening op maatwerk gericht werd. Wij zijn succesvol geworden door vanuit standaardassessments naar maatwerk te gaan. NCP HRM heeft de afgelopen jaren echt op de behoefte van de klant ingespeeld. Het product leadership hebben wij ontwikkeld, door ons steeds aan te passen aan de wensen van onze klanten. Dat heeft onze dienstverlening doen groeien, zowel in omvang als in kwaliteit. Geen standaarddienstverlening meer, maar maatwerk met behoud van wetenschappelijke waarde. Voor onze recruitmenttak werken we niet meer met sollicitatiebrieven, maar benaderen wij zelf geschikte kandidaten. Ook daarin zijn we veel vraaggerichter gaan werken. Maatwerk is ons nieuwe motto. NCP HRM heeft daarnaast een groot netwerk van HR interimprofessionals. Wij hebben daardoor vrijwel altijd een oplossing voor elk HR probleem. Voor ons zijn strategie en leiderschap onderwerpen geworden waardoor we met onze klanten in gesprek raken.”

LAAT EEN REACTIE ACHTER

GEEF JOUW REACTIE
GEEF JOUW NAAM OP