Om de lokale economie te stimuleren en om werknemers van bedrijven in Kampen kennis te laten maken met het vrijetijdsaanbod in de stad, hebben stichting Kampen Marketing en de Ondernemers Vereniging Kampen (OVK) het initiatief genomen voor de Kampen Kado bon. Deze past ook in de Tourist Giftcard envelop die vorige maand is gelanceerd.

Leuk om te geven
Vanwege veiligheids- en administratieredenen vinden grotere werkgevers het fijner om een waardebon te geven in plaats van baar geld, het idee achter de Tourist Giftcard die onlangs is gelanceerd. Daarvoor is nu een slimme oplossing gevonden: de Kampen Kado bon. Daarmee is het een praktische aanvulling op de Tourist Giftcard enveloppen, waarin cash geld wordt gestopt. Bedrijven en organisaties die de cadeaubon aan hun personeel geven, dragen niet alleen direct bij aan de economie van Kampen, maar helpen ook mee met de marketing van de stad.

Leuk om te krijgen
Met de cadeaubonnen worden de werknemers van deelnemende bedrijven en andere consumenten verleid om nog onbekende stedelijke attracties uit te proberen. Want met de bon kun je niet alleen winkelen, je kunt er ook mee betalen in musea, dagtochten en ander vermaak in Kampen. Op die manier wordt het vrijetijdsaanbod bekender bij het publiek en levert dit extra mond-tot-mond reclame op voor de deelnemende ondernemers. Het meest actuele overzicht is te vinden op www.kampenkado.nl.

Hartelijke Hanzestad
Nog steeds kopen consumenten veel en vaak geschenkbonnen. Marktleider is de VVV card, maar dit systeem is niet optimaal voor de ondernemers in Kampen. Daarom heeft Kampen Marketing een alternatief ontwikkeld: de Kampen Kado bon. Daarmee blijven de inkomsten in onze eigen stad, hoeft een ondernemer geen bemiddelingskosten per bon te betalen en kan Kampen zich positief onderscheiden bij het winkelend publiek als hartelijke Hanzestad. Sail Kampen is de eerste grote afnemer en wil al haar vrijwilligers een Kampen Kado geven.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here